marți, 9 august 2011

Impresii participanţi - VOLUNTAR PENTRU LEAOTA - Seria I - 11-15 iulie 2011

„Tabăra a fost una dintre experienţele cele mai plăcute prin care am trecut eu până în momentul de faţă. Mă văd înaintea orei de plecare şi aproape că mă întristez că părăsesc aceste minunate plaiuri. Poate peste un timp mă voi reîntoarce. Cu multă plăcere am învăţat multe despre climă, flora, fauna munţilor Bucegi şi Leaota, despre rezervaţiile de aici, am învăţat ce înseamnă să marchezi şi să inventariezi un traseu montan.  Am văzut câtă muncă depun oamenii muntelui pentru siguranţa turiştilor, am învăţat noţiuni de orientare pe traseu, supravieţuire, prim ajutor, alpinism, căţărare şi rapel, am parcurs cu multă bucurie şi emoţie aparutara montană din Parc Aventura din Cerbul. Mulţumesc!”

„Chiar dacă au fost lungi şi obositoare, mi-au plăcut traseele. Mâncarea a fost cât de cât în regulă.”

„în opinia mea, tabăra aceasta a fost foarte reuşită. Instructorii au fost foarte drăguţi şi au avut grijă de noi  în privinţa drumeţiilor de munte şi la parcul de aventură. Am învăţat foarte multe din această mare peripeţie.”

„Mi-au plăcu foarte mult pesajele impresionante, traseele pe care le-am străbătut alături de ceilalţi cercetaşi precum şi faptul că am putut ajuta natura prin ecologizare. Un lucru care mi-a mai plăcut este ajutorul pe care l-am putut da turiştilor prin revopsirea marcajelor de pe traseul pe care am mers a doua zi. Sigur voi mai veni şi a doua oară.”

„Mi-a plăcut că am putut fi voluntar pentru a revopsi marcaje şi a ecologiza, mi-au plăcut traseele, parcul de aventură şi faptul că am putut să învăţ mai multe despre flora şi fauna din Munţii Bucegi şi Leaota.”

„Am putut să mă distrez cum nu m-am mai distrat în alte tabere şi mi-a plăcut că patrula noastră s-a înţeles foarte bine, dar cel mai mult simt că am învăţat multe în această tabără.”

„Foarte tare! Staff capabil! Mâncare bună! Activităţi excelente! Terenul de baschet, un mare plus – fotbal! A fost o tabără de BO$$!”

„Foarte bine, atmosferă plăcută, serile cu cântece au fost foarte frumoase. A fost o tabără de BO$$!”

„Mi-au plăcut foarte mult traseele, deoarece mi-am dat seama de rezistenţa mea şi am văzut peisaje foarte frumoase, mai ales Podul cu Flori. Mi-a plăcut focul de tabără şi cântecele, de asemenea mi-am făcut prieteni noi, am învăţat lucruri noi despre munţii Bucegi şi Leaota şi am învăţat să nu mai fiu pretenţioasă la mâncare! A fost o tabără constructivă, frumoasă şi foarte bine organizată.”

„Consider că această tabără m-a învăţat multe lucruri pe care nu am avu ocazia să le practic, interesante şi pe care nu cred că le voi uita.”

„În mare, totul a fost frumos. Cazarea şi mâncarea au fost bune şi totul a decurs bine. Cel mai mult mi-au plăcut parcul de aventură, căţărările, rapelul şi traseele.”

„Chiar dacă a fost cam greu, în ziua cu mers pe traseu, a fost foarte frumos şi aş mai vrea să vin într-o zi aici în tabără pentru a cunoaşte persoane noi.”

„Mâncare foarte bună, aventură, foarte frumos. Cei mai tari oameni Marius şi Nini. Mi-a plăcut hike-ul, apă foarte bună, lideri foarte calmi (Marius).”

„Eu cred că această tabără este un cadou pentru toţi tinerii care participă şi ne oferă nouă voluntarilor sansa de a trăi o viaţă de munte, departe de televizor, calculator sau poluare. Participarea în mijlocul naturii la căţărări sau urcat pe munte este o ocazie de care nu beneficiem mereu. De asemenea jocurile şi activităţile educative învaţă copiii să fie responsabili şi supravieţuitori. Abia aştept tabăra viitoare.”

„Tabără realizată corect. Am parcurs diverse trasee montane ce m-au apropiat de munte. Am învăţat despre zonele protejate precum şi despre echipamentul absolut necesar unei expediţii. Am învăţat să fiu ecologist şi să apreciez mai mult ecosistemul.”

„Activităţile din această tabără au îmbogăţit considerabil cultura noastră generală cu noţiuni care ne vor fi folositoare mai târziu în viaţă. Prin diversitatea şi noutatea activităţilor de aici ni s-a captat atenţia asupra lucrurilor noi învăţate şi asupra voluntariatului şi a muncii în echipă.”

„Din punctul meu de vedere consider că a fost o tabără foarte reuşită. Traseele au fost grele însă asta nu ne-a umbrit simţul umorului pe care în special cei de la camera 5 l-au avut. Am avut nişte colegi de cameră extraordinari iar organizatorii au fost foarte grijulii cu noi. Am învăţat faptul că putem supravieţui mai uşor în echipă decât pe cont propriu şi că fiind cunoscători ai naturii, ne ajută să o protejăm. Îmi pare rău că a durat aşa puţin, deşi recunosc sincer că sunt obosită şi această experienţă şi-a pus amprenta oarecum în viaţa mea.”

„Mi-au plăcut foarte mult drumeţiile făcute, am învăţat multe lucruri noi, mi-aş fi dorit foarte mult ca tabăra să fi fost mai lungă. Mulţumesc organizatorilor pentru această tabără.”

„După cum am mai spus, am dorit să ajung aici pentru a cunoaşte mai bine, toate comorile muntelui... Ei bine, acum pot preciza plină de entuziasm că am reuşit. Am simţit alături toată căldura organizatorilor, care au dat orice pentru ca această tabără să exprime toată căldura stâcilor şi a culmilor înalte, care au avut răbdare cu fiecare, atunci când spuneam: „Mă dor picioarele, nu mai pot!” Am simţit aerul sălbatic al muntelui. M-am delectat cu cele mai frumoase melodii cântate de adevăraţii cunoscători. Activităţile organizate aici mi-au dat puterea de a înţelege mai bine, adevăratul sens al naturii. Am învăţat multe despre ariile şi monumentele protejate, dar m-am şi distrat, parcurgând trasee mirifice alunecând pe pământul moale, simţind mirosul pădurii, mirosul fericirii... În concluzie, timpul petrecut aici mi-a dat forţa de a înţelege minunăţiile muntelui.”

„Pentru mine, această tabără a fost perfectă. Am câştigat experienţă şi multă încredere în mine. Mi-aş fi dorit să fie mai lungă. Activităţile m-au făcut să mă simt mai bine iar organizatorii mi-au fost foarte dragi pentru pozitivitatea şi seriozitatea cu care priveau lucrurile. Vreau să mulţumesc celor cae s-au implicat şi felicitări organizatorilor. Vă mulţumesc!”

„Tabăra la care am participat cu plăcere a fost în primul rând benefică deoarece am descoperit multe lucruri care îmi vor folosi în anii următori. În al doilea rând pot spune că a fost o activitate care a testat abilităţile tuturor, deoarece am avut ocazia să escaladăm unele stânci pentru prima dată. Totodată pot spune că a fost o tabără distractivă şi bine organizată, toţi elevii având un program strict pe care erau nevoiţi să-l respecte. Cel mai important lucru a fost că a am vut prilejul  să ocrotim natura şi să o ajutăm, pentru că din păcate are mare nevoie de acest lucru.”

„Staff-ull taberei este excelent, în special Nini şi Marius. Condiţiile sunt bune. Focul de tabără a fost foc de tuci, mâncarea rupe coatele, atmosferă plăcută.”

„Activităţi cercetăşeşti superbe. Parc aventură grozav! Mâncare excelentă! Staff-ul excelent! Cântecele bune, multă voie bună şi mi-au plăcut camerele.”

„Tabăra aceasta a fost o experienţă frumoasă, plină cu lucruri fantastice şi noi, aventuri palpitante şi emoţionante. Am aflat lucruri pline de interes pe care voiam de mult timp să le învăţ.”

„Din punctul meu de vedere mi-a plăcut într-un fel această tabără, deoarece am cunoscut prieteni noi. În primul rând activităţile care s-au desfăşurat în această tabără au fost foarte frumoase şi folositoare în viaţă. În al doilea rând nu mi-a plăcut că a fost foarte obositor traseul. În al treilea rând nu mi-a plăcut să fiu trezit de la ora opt cu acele fluierături pe care le făcea instructorul.”

„Tabăra la care am participat a fost super, dar nu mi-a plăcut urcuşul prea abrupt. Am învăţat să ne căţărăm, dar şi să protejăm animalele şi plantele din jurul nostru.”

„Tabăra la munte este una bună. Aerul este foarte curat şi sănătos şi am dobândit nişte abilităţi pe care nu bănuiam că le am. Am făcut multe drumeţii înteresante.”

„Mie mi-a plăcut foarte mult pentru că am fost în trasee lungi şi că am petrecut toată noaptea. Mâncarea a fost super, camerele frumoase şi curate iar la sfâşit mi-a plăcut foarte mult parcul de Aventuă.”

„Mie mi-a plăcut faptul că aici, tabăra se află în inima munţilor şi am fost înconjuraţi de natură. Traseele au fost dificile, dar au fost superbe. Tabăra a avut tot ce-i trebuie. Activităţile au fost foarte bune şi sper să mai adăugaţi şi altele.”

„Eu sunt foarte bucuros că am putut să fiu voluntar pentru Leaota, deoarece am vopsit chiar eu marcajul cruce roşie cu vopsea. A fost reconfortant să fiu lângă monitori şi lângă prieteni. Aş fi fericit să mai vin aici! Traseele, activităţile şi voluntariatul au fost foarte plăcute. Cu mulţumiri tuturor!”

„Consider că această activitate a fost interesantă, am avut parte de diverse drumeţii şi acţiuni de ecologizare, care ne-au ajutat să dezmorţim spiritul de Voluntar, am aflat lucruri noi şi interesante. Atmosfera de seară a fost superbă!”

„Tot ce s-a întâmplat în această săptămână mi s-a părut foarte atractiv şi distractiv în acelaşi timp. Toate excursiile au fost foarte interesante şi pline de lucruri noi, pe care până acum nu le ştiam. Pe această cale doresc a le mulţumi organizatorilor şi celor care au avut grijă ca totul să fie de neuitat.”

„După părerea mea, această activitate a fost destul de interesantă, deoarece am aflat lucruri noi şi interesante. Nini cu chitara a făcut atmosferă în fiecare seară. La focul de tabără ne-am simţit minunat... o să-mi fie dor de tot.”

„Consider că această acţiune a fost destul de frumoasă deoarece am învăţat lucruri noi şi am cunoscut persoane extraordinare cu care ne-am distrat şi ne-am simţit bine în orice moment. O să-mi fie dor de tot!”
„În opinia mea aproape tot a fost frumos. Ar fi fost mult mai bine dacă plimbările ar fi fost mai relaxante. Au fost lucruri pe care le-am învăţat, iar Nini cu chitara şi vocea a făcut toată atmosfera de seară.”

„Mie mi-a plăcut Parcul de Aventură, traseele, mâncarea şi voi veni oricând va mai fi o tabără. Totul a fost OK, copiii au fost înţelegători, liderii au fost drăguţi şi am învăţat lucruri noi. Voi reveni oricând!”

„Consider că această activitate a fost interesantă deoarece am avut ocazia să cunosc persoane noi, alături de care am făcut activităţi frumoase. Cel mai mult mi-a plăcut seara în care s-a făcut focul de tabără, care ne-a făcut să descoperim o latură a muzicii care ne-a copleşit.”

„Această tabără a fost foarte frumoasă. Peisajul a fost mirific. M-am distrat de minune! Mulţumim foarte mult!”

„Mi-a plăcut, foarte frumos! M-am simţit bine, ne-am distrat, şi a fost exact aşa cum ne-am aşteptat. Vă mulţumim mult pentru tot! Într-o tabără obişnuită nu am fi avut ocazia să facem asemenea activităţi. Tabăra „Voluntar pentru Leaota” va fi un plus în buzunarul meu de experienţe şi mă voi gândi să revin aici pentru a treia oară. Vă mulţumim!”

„Pentru mine, aceste patru zile au fost cam cele mai interesante zile de vacanţă. Mi-a plăcut locaţia, mâncarea şi cel mai mult activităţile, care au fost impresionante. Mulţumesc organizatorilor pentru cele mai interesante patru zile de tabără!”

Redactat,
Coordonator proiect,
Prof. Marius Prundaru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu