marți, 19 februarie 2013

ANIVERSARE CU SARM ŞI AEFC
























DATA: 16 februarie 2013
ZONA: Valea Voievozilor – Gura Văii
PARTENERIAT/COLABORARE: Activitatea a fost organizată de Societatea Astronomică Româna de Meteori, la „Casa Fierarului” – resedinţa domnului Ovidiu Petre Dumitrescu.
ACTIVITĂŢI:
-  Am făcut cunoştinţă cu familia Dumitrescu (Ovidiu şi Tinca) şi cu casa lor. Domnul Ovidiu Petre Dumitrescu este artist plastic recunoscut în ţara şi în străinătate, cu 40 de ani de experienţă în prelucrarea manuală a fierului forjat. În mâna artistului, fierul rece şi inert prinde viaţă, produsele dobândesc personalitate, transformându-se în adevarate opere de artă, unicate realizate în stil original. 
- Am aniversat ziua de naştere a lui Valentin Grigore, care a împlinit 45 de ani.
- Am urmărit imagini de la întâlnirile la care a participat Valentin în 2012 (Japonia, China).
- Am prezentat fotografii din colecţia Asociaţiei Ecologice Floare de Colţ şi am împărţit pliante.
PARTICIPARE: (16 persoane)
- Marius, Ileana - AEFC
- Valentin Grigore si membri SARM
- Familia Dumitrescu (Ovidiu şi Tinca)
OBSERVAŢII:
- Câtiva dintre membrii SARM şi-au exprimat dorinţa de a deveni şi voluntari ai AEFC.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu